mandag 3. mai 2010

Konfirmantkort- Kammerpikenes utfordring #6

Skal prøve å sende inn et bidrag til en utfordring for aller første gang. Det er denne jeg prøver meg på: UTFORDRING #6: Kammerpikenes skisse på http://scrappekammeret.blogspot.com/.
Litt dårlig bilde av fremsiden, men det meste kom jo med. Strever når jeg skal lage guttekort. Elsker blomster, blonder, bling og rosa. Og det er det jo ikke alle gutter som er like glad i.
Detalj av fremsiden.

Liker å pynte alle sidene av kortet. Dette kortet har jeg fått tips av en veninne om å feste en papirstrimle som en kan putte pengegaven bak. Den andre siden har fått et hvitt skrivefelt, men ramme av mønsterpapiret fra utsiden av kortet. Da er det bare å se om jeg klarer å få linka det opp til utfordringen.

-litjepia-



4 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort til gutt, flotte farger :)
    takk for at du deltar hos scrappekammeret! Og velkommen ikke minst!! :)
    klem fra Linda/linsal

    SvarSlett
  2. Så moro at din første utfordring ble hos oss! Skjønner godt hva du mener med at du foretrekker jentekort, har det sånn selv. Men dette ble jo et veldig flott guttekort da!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Så gøy at du har beveget deg ut i utfordringenes verden! Jeg finner personlig masse inspirasjon i å delta i utfordringer :-)
    Et nydelig kort du har laget, teksten passer veldig godt til en konfirmant.
    Flotte papirer og!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Et nyyydelig kort du har laget! Nydelige mønsterark og kjempeflott tekst ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret ;)
    Klem, Anette :)

    SvarSlett