tirsdag 31. januar 2012

Barnevogn kort

Selv om det ikke har vært noe innlegg på bloggen min i 2011 så har jeg scrappa litt. Skal prøve å legge ut av noe av det som jeg har tatt bilde av nå fremover.

Vi var så heldige å få være faddere til ei nydelig lita jente. Og gullet måtte jo få et kort litt utenom det vanlige. Dette er den første gangen jeg har prøvd meg på et barnevognkort.
Fant malen på denne på en nettside jeg ikke husker navnet på nå. Vognen består av mange små deler, og det tok si tid å kutte ut alle. Den er i lilla bazzill og et blomstra mønster ark. Valgte å bruke halvperler på hjulene, splittbinders til å holde sammen kalesjen og er grillspyd til håndtak.
Inne i vognen laget jeg et lite kort som dyne, og som jeg kunne skrive en hilsen til dåpsbarnet i. Holdt det enkelt i samme ark som vognen. Pyntet det bare enkelt med stempel, stickles glitterlim crystal og et enkelt bånd.

Avslutter med bilde av en liten detalj på vognen.
-lijepia-

2 kommentarer:

  1. Denne var kjempefin. Kom også over malen og har satt babyvogna på lista over "må prøve". Lurer på om malen var på unik hobby sin nettside....

    SvarSlett
  2. Anbefaler alle å prøve seg på denne. Var veldig kjekk å lage.

    SvarSlett